Data e postimit: 2018-06-26 12:34:55
Lexime: 11514
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fjalët e huaja
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Avni Rustemi
Klasa: 9A
Qyteti: Kukës
E-mail: Kevin.çika@gmail.com


Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,zënë vend edhe fjalë të huaja nga anglishtja,frengjishtja,italishtja ,etj.Kjo dukuri është shqetësuese.Sepse e dëmton mjaft
rëndë gjuhën shqipe.Sjell edhe varfërimin e fjalorit të gjithkujt prej nesh.Mund ti vini re mjaft mirë efektet negative që sjellin këto fjalë.Në televizionet shqiptare ,mund të dalloni një përdorim të tepruar të fjalëve të huaja,të përshtatura në gjuhën tonë.Po ashtu shihetvky fenomen,paralelisht edhe në median e shkruar.Jo cdo fjalë e huaj mund të kuptohet nga njerëzit.Ndërkaq,shumë persoa të njohur dhe me pozitë të lartë intelektuale i përdorin këto fjalë në ligjërime dhe biseda nga më të ndryshme.Për të treguar edhe nivelin gjoja "të lartë"të tyrin.Por kjo tregon një fjalor tejet të varfer..Më e keqja është se populli ynë po shpërfill mundin e madh të patriotëve dhe rilindasve kombëtarë për gjuhë dhe identitet kombëtat ndër shekuj.Shqipja është gjuhë shumë e pasur dhe me lashtësi të vërtetuat.Dhe fjalët e huaja dalin krejt të padobishme.Prandaj sa më bukur të shkruhet dhe lexohet gjuha shqipe ,aq më madhështor do jetë populli ynë dhe kultura kombëtare.Ajo është pjesë e rëndësishme e identitetit tonë,i cili kurrë nuk do të humbasë.

Vepra te ngjashme
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila ka lene nje mesash te bukur tek une. Gjate pushtimit te turqeve, sic te gjithe e dime rrezikohej te zhdukej gjuha jone shqipe.Shqiptaret luftuan shume qe ...




Komentet e fundit!

Emri: bler
Email: beki19dika@gmail.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com